Friday, July 14, 2017

Cara dapat kereta free



DUIT KERETA SHAKLEE SEBULAN LEBIH RM8000?? ๐Ÿ˜ฎ๐Ÿ˜ฎ๐Ÿ˜ฎ


Korang tau tak yang kalau korang buat bisnes Shaklee dengan bersungguh-sungguh, korang dapat duit kereta dari Shaklee setiap bulan???
DUIT KERETA.. tu nak buat apa??
Macam mana tu??
Macam ni...
Contohnya, Shaklee bayar duit bonus kereta RM 8000 ++ sebulan.
Ni bukan bonus sale ye. Bonus sale tu macam ala-ala gaji basic.
Bonus kereta macam elaun kereta.
Tun guna Persona je, bayar dalam RM800 sebulan.
Jadi, lagi RM 7200 duit elaun kereta tu, nak beli Merz sebiji ke, nak bayar rumah ke, nak simpan ke, terpulanglah.
Kira senang cerita, bonus kereta Shaklee bagi ni setiap bulan, makan tak habis!!!
Best takk??
Ada orang gaji pun tak sampai bonus kereta banyak ni kan.
Bertuah sungguh siapa pulun buat Shaklee.
Korang nak tau tak cara2 nak dapat bonus kereta ni??
Meh PM Tun 019-932-1450 (KLIK utk wassap)
ps: bonus statement leader dalam group Tun. Nama dirahsiakan demi keselamatan.
 

No comments: